Kvällsmys i park

Igår gick jag och Anna till en park här i närheten. Jag tog med mig philadelpgiatårta som jag bakat och hon tog med sig sin laptop och jordgubbar (♥) Sen låg vi där och kollade på en tjejfilm! Hur mysigt är inte det? En varm och skön sommarkväll här i Australien :D Haha.
Idag har jag jobbat, sen sluta jag jobba och det är nog allt! Haha. Sitter och planerar lite nu för vet ni vad? Om ni har missat det så kommer en av mina bästa kompisar hit imorgon!! Marie heter hon, och hon kommer hit med sin skol och resekompis Erik. Ska bli SUPERDUPERMEGA KUL att få träffa dom! Var ju snart 5 hela månader sen jag träffade henne :( Och sen efter det, den 13e mars, kommer mamma pappa och min syster Mailda hit!!! Kan det bli bätttre? Gissa om jag är glad just nu! :D Hehe. Kommer ha några underbara veckor framför mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0