Cairns ♥

Vi flög till Cairns sen för att vara där en vecka. Blev förälskad i stället! En liten mysig stad som var underbar. Så fint med bergen runt staden och all regnskog.

Detta stället hette blue lagoon. Massa folk kom dit varje dag för att bada! Säkert från alla krokodiler och sånt kul som man kunde stöta på där ;)
Man kunde även köpa denna glassen där. Liknar magnum double eller hur? Den hette inte det men jag undrar om det inte var den.. Varför tog de igentligen bort den glassen? Den var ju den godaste som någonsin gjorts! Och alla gillade den? Nåja, jag ska flytta till Carins snart igen så jag kan äta "Magnum double" :D
Hittade dessa sten snygga solglasögonen! Matilda gillar pengar, pappa öl och jag toasitsar :) Haha nää saken är den att jag faktiskt avgudar toasitsar! Passar bra in i min toasitssamling
Morgon i Carins. Där var några fiskar där som var helt konstiga. De levde i vattnet, fast de hade fenor lite längre ner på sidorna än vad fiskar brukar ha. Så helt plötsligt började de kravla sig upp på land! Sen gick de runt där lite. Såhär ser den ut! (Bilden är från google). Visste ni att det fanns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0