Johnsson & Johnsson

Denna krämen har gjort mitt liv så mycket enklare!
Den stod i duschen så jag bestämde mig för att testa lite (a). Jag har alltid haft problem med mina pormaskar på näsan, trevligt va? Så varje morgon i flera år nu har jag skrubbat min nästa allt vad jag kunnat för att de skulle försvinna! Jag har använt ett speciellt märke nu i ett år som ska minska porerna och bla bla bla. Och det har varit ett dyrt ett! Men det har inte hjälpt så mycket, har mest gjort mig fattig. Sen testade jag denna och WOW. Jag behöver bara tvätta mitt ansikte med den, inte skrubba en massa! Har använt den nu i en vecka och min hud känns och ser faktiskt annorlunda ut! Faktiskt en sak som verkligen fungerar och man ser skillnad. Dö bra! Och den kostade bara 15 dollar vilket är ca 100 kr. Ni borde med testa den, finns säkert i Sverige med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0