Perth, Augusta, Margaret River, Bunbury, Monkey Mia m.m......

Jag vet inte riktigt var jag ska börja... Jag slutade att blogga när jag var i Perth, det var i mars. Nu har det gått 2 månader och jag har gjort så mycket! Resan har varit helt galen, galet bra!
I Perth träffade jag en av mina bästa kompisar Marie! Hon reste runt med en kompis så de bestäde sig för att komma och hälsa på mig där. Vi åkte ner till Augusta. En jätte mysig liten stad där vi besökte en fyr och gick in i en grotta som hette jewel cave. Där inne träffade jag och Marie 2 Svenska killar. Eftersom jag och Marie cyklat hela vägen till grottan erbjöd de sig att ta våra cyklar i sin van och köra hem oss.så vi gjorde det :) Vi fick killarnas nummer och dagen efter träffade vi dem i Margaret River, som är en annan stad. Och efter det  har vi rest ihop!
Fyr i Augusta
Var på en wildlifepark i Bunbury
Marie och killarna jag rest med + vanen!
Margaret river, den mest underbara stranden jag varit på!
Pink lake, ja en rosa lake! Lite läskigt och konsitgt eller vad tycker ni?
Vilda delfiner i Monkey mia. Och ja juste, jag blev utslängd ur ett hostel här! (Y) Kanonkul! Haha. Jag som är så snäll. ;)
Eagle bluff, en liten lagun kan man kanske kallla det med massa vattendjur. Där var tex rockor och små hajar! Massa fiskar och det var jätte fint där :) Stannade där för middag och killarna satt och spelade gitarr, mysigt!
Segling i Monkey mia. Snorklade med rockor, och små hajar! Så delfiner som hoppade längs med båten och sköldpadda på bryggan. Sen var där även en jätte stor cool rocka! Sånt man bara fantiserar om att göra och se inte sant?
Jag lägger in fler bilder en annan dag :) Saken är den att jag inte har något internet, får låna det av en av killarna som bor granne med mig just nu. Så snällt av honom! Men jag ska uppdaterar så snart jag kan! Ha det så bra ♥ Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Tomas

Fantastiskt kul att du åkte! Vilken resa och vilket äventyr!

Det känns rätt avlägset när "lilla" Amanda osäkert undrade hur hon skulle klara sig i stora världen!

Vi älskar dig allihop. Var rädd om dig och hoppas vi ses efter sommaren igen!

2011-05-03 @ 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0