Lite mer av min resa

Efter jag rest med killarna ett tag åkte vi tillbaka till Perth. Nu höll jag på att skriva HEM till Perth, det känns som hemma liksom! Dagen efter anlände min familj :) Mamma pappa och min syster Matilda hade bestämt sig för att komma och hälsa på! Gissa om jag var glad på flygplatsen! Kunde inte stå still och var där ca 1 timme innan för att jag säkert inte skulle missa dem. Haha. Det blev lite tårar när vi såg varandra :) Hade ju inte sett dem på 5 månader nu!
De första dagarna stannade vi på ett hostel i Perth eftersom hotellen där är galet dyra. Ca 2000 kr per natt för oss 4, och de skulle stanna i 3 veckor. Kände att vi kunde spendera de pengarna på roligare saker! Men familjen hatade iaf hostelt, haha. Pappa o jag tyckte det var helt okej men mamma och Matilda var lite arga. Men saken var den att jag hade varit och bokat ett fint hostel där vi alla skulle bo ihop. Men när jag kom dit på morgonen då mamma och dem skulle komma sa det är där inte fanns någon bokning! Panik. För saken var den att alla backpackers hade kommit till Perth från Melbourne o Sydney eftersom det bara regnade där, så allt var typ fullbokat. Så vi fick bo på ett fulare hostel där det var "PARTY varje natt", haha. OCH vi fick inte bo ihop. Så jag förstod dem. Vi stannade bara 2 nätter. Sen hyrde vi en bil och körde ner till Margaret river för ville dem skulle se det :) Pappa körde vänstertrafik i en storstad, haha! Jag var kartläsare och ja, snacka om att jag var rädd! Men vi kom iaf fram, puuuh! Vi åkte även till Hamlin bay, såg en skit cool skog, besökte en grotta, vineri, var på chokladprovning och massa annat. Det coolaste var nog Hamlin bay där vi fick fiskrens av fiskare som vi kunde mata vilda stingrockor med som kom upp till stranden!
Margaret river ♥
Hamlin bay
Matade ufona! De sög upp fisken från ens hand. Man liksom körde handen under deras kropp sen kändes det som en dammsugare, slurp sa det! Nä inte riktigt, men det sög iaf! Fatta ni skämtet där :P Haha
Stuga i Margaret river, dags för gröt till frukost!
Den galet stora skogen. Flera tusentals super höga träd! Jätte coolt att se
Sen festade vi med med Patrik och Chrille på the Deen med såklart! Pardy pardy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0